نوشته شده توسط : worldmarketing


کلیه اقدامات دندانپزشکی اهمیت بازاریابی بیمار دندانپزشکی را درک می کند. این بیماران جدید را به ارمغان می آورد ، و حتی می تواند به تقویت روابط با بیماران موجود کمک کند. اگر می خواهید عمل شما پیشرفت کند ، بازاریابی ضروری است.

این آسان است که بدانید که شما باید دندان پزشکی خود را به بازار عرضه کنید. با این حال ، دانستن دقیقا چگونگی انجام این کار بسیار دشوار است.

هیچ پاسخ درست برای این وجود ندارد ، و تعداد زیادی استراتژی متفاوت وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. برای اکثر شیوه ها ، استفاده از ترکیبی از چندین روش مختلف بازاریابی دندان بهترین نتیجه را خواهد داد.

مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ بیایید به 11 مورد از موثرترین راهکارهای بازاریابی بیمار دندانپزشکی که می توانید برای بازاریابی در عمل دندانپزشکی خود استفاده کنید ، نگاهی بیندازیم.

1. با جامعه درگیر شوید
ناگفته پیداست که اگر عمل شما در اوهایو است ، شما واقعاً در بیماران کنتاکی مداوا نخواهید کرد. طبع دندانپزشکی ، از نظر ماهیت ، مشاغل محلی است و برای تأمین بیماران به جامعه محلی متکی هستند.
با جامعه خود درگیر شوید. این امر می تواند شامل حضور در جشنواره ها یا حمایت از یک تیم لیگ برقی باشد که هر دو فرصتی برای ایجاد روابط بصورت حضوری به شما می دهند.

شما حتی می توانید یک کلاس در مورد بهداشت دندان را در یک مدرسه ابتدایی تدریس کنید ، یا دانش خود را در دانشگاه محلی به اشتراک بگذارید. این یک پایه عالی برای چگونگی مشاهده جامعه به شما می دهد ، و این امکان را به شما می دهد تا در برخی از گفتگوهای دهان و بازاریابی مستقیم شرکت کنید.

2. ایجاد یک جامعه در رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی روش عالی دیگری برای دستیابی به بیماران بالقوه و ایجاد یا تقویت روابط به شما می دهد. این امر در مورد بیماران موجود نیز صدق می کند.

اکنون ، وقتی شخصی شما را در رسانه های اجتماعی دنبال می کند ، آنها فقط از هر شش ماه یک بار از شما نمی شنوند - آنها یک منبع ارتباطی مداوم با شما در تمام طول سال خواهند داشت.
فیس بوک یک بستر عالی است که از روشهای دندانپزشکی می توان برای ساختن اجتماعات آنلاین بیماران خود استفاده کرد.

علاوه بر ماندن در تماس و ایجاد مکالمه ، می توانید به روزرسانی ها و اطلاعات (از جمله اطلاعات تماس) را نیز ارائه دهید و می توانید از بیماران موجود بررسی کنید. این می تواند به بیماران جدید دارای لمس های لمسی بیشتر باشد و هر زمان که شما را پیدا کنند ، اولین تصور فوری بهتر باشد.

3. روی SEO محلی متمرکز شوید
بهینه سازی موتور جستجو برای کلیه اصطلاحات اساسی دندانپزشکی می تواند به مشاغل شما کمک کند ، اما کلمات کلیدی محلی همان چیزی است که واقعاً مشتری های جدید شما را به ارمغان می آورد. چه کسی اهمیت می دهد ، بعد از همه ، اگر بیمار در نیویورک سیتی را پیدا کند اگر شما بر اساس آریزونا مستقر هستید؟

هیچکس. این کیست
SEO محلی راهی برای بازاریابی بیماران دندانپزشکی است. این بدان معنی است که شما می خواهید به جای "دندانپزشک" یا "بهترین ارتودنتیست شیکاگو" ، اصطلاحاتی مانند "دندانپزشک شیکاگو" را رتبه بندی کنید.

این امر نه تنها به شما كمك می كند مخاطب مورد نظر خود را كه دقیقاً با این شرایط Googling است پیدا كنید ، بلكه در جستجوی صوتی نیز به شما می دهد ، جایی كه كاربران از سیری یا الكساك درخواست می كنند كه به آنها كمك كند تا یك دندانپزشك محلی "نزدیك من" پیدا كنند.

4- سایتی محکم و خوش ساخت ایجاد کنید
در حدود 70٪ شانس وجود دارد که اولین تعامل یک بیمار بالقوه با شما در سایت شما باشد ، بنابراین باید یک احساس خوب را ایجاد کند. سایت شما باید حرفه ای به نظر برسد ، برای پیمایش آسان سازمان یافته و در اطلاعاتی که به بازدید کنندگان ارائه می دهد کاملاً دقیق باشد.
مطمئن نیستید که دقیقاً چه چیزی به نظر می رسد یا چگونه می توانید از هم جدا شوید؟ پست کامل ما در وب سایتهای بازاریابی بیمار دندانپزشکی را اینجا ببینید.

5- برای ارائه ارزش از بازاریابی محتوا استفاده کنید
بازاریابی محتوا تمرین استفاده از مطالبی مانند پست های وبلاگ یا کتابهای الکترونیکی برای ورود بازدید کنندگان به سایت شما ، ایجاد روابط با آنها و در نهایت تبدیل آنها به بیماران است.

بازاریابی محتوای سایت در قالب یک وبلاگ یا سؤالات متداول به شما فرصتی می دهد تا مرتباً محتوای جدید (و کلمات کلیدی) را به سایت خود اضافه کنید ، رتبه کلی شما را افزایش داده و ترافیک بیشتری را به سایت خود ارسال کنید.
6. کمپین های AdWords را اجرا کنید
Google AdWords یک پلت فرم قوی برای پرداخت به ازای هر کلیک است که به شما امکان می دهد تبلیغ خود را برای کاربرانی که در جستجوی کلمات کلیدی خاصی هستند نمایش داده شود.

اگر آنها به دنبال "دندانپزشک اورلاندو" هستند ، تبلیغ شما برای تمرین Orlando می تواند درست ظاهر شود.
هنگام استفاده از کمپین های AdWords ، مطمئناً می خواهید کلمات کلیدی مبتنی بر مکان را هدف قرار دهید تا ارتباط مکان های تبلیغی خود افزایش یابد. برای برجسته کردن پیشنهادات منحصر به فرد یا سایر ویژگی های تمرین خود که شما را از هم جدا می کند ، از توضیحات و عناوین خود استفاده کنید.

7. کارت پستال و پیشنهادات ارسال شده
مطب دندانپزشکی مزیت بزرگی نسبت به بسیاری از مشاغل دیگر دارد. آنها می دانند که مخاطبان آنها محلی خواهند بود. به همین دلیل ، اگر کارت پستال یا پیشنهادات پستی را به افرادی که در شعاع مشخصی از دفتر شما قرار دارند ارسال می کنید ، می دانید که ضرب و شتم به مخاطب هدف خود خواهید رسید.

به هر حال همه نیاز به مراقبت خوب دندان دارند.

علاوه بر ارسال کارت پستالها ، هر چند وقت یکبار برای جذب بیماران جدید ، چندین راهکار اضافی وجود دارد که می توانید از آنها برای هدف قرار دادن بیماران بالقوه با ارزش بالا استفاده کنید. این شامل:

ارسال بروشور در مورد روشهای آرایشی و بهداشتی مجلل به محلات با درآمد بالا ، جایی که احتمال دارد صاحبان خانه بتوانند از پس آنها برآیند
از جمله یک بروشور با تخفیف در بسته استقبال که پس از تغییر آدرس خود به صاحبان خانه جدید داده می شود. اگر به تازگی به منطقه منتقل شده اند ، هنوز هم دندانپزشکی ندارند





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: